loading...
جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم وآهنگ جدید|
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 145 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای باراد به نام مردم آزار با بالاترین کیفیت…

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین |

Barad Mardom Azar دانلود آهنگ جدید باراد به نام مردم آزار

♫♫♫

دیدی آخر قلبم رو به تو دادم
دست من نیست به نام تو افتادم
واسه یه لحظه هم نمیری از یادم
مردم آزار چی میخوای تو از جونم
که تو میای من محو تو میمونم
این چه حسیه که این روزا بهت دارم
کاش بفهمی که چقد دوست دارم

 

خوب میدونی عشق منیو وقتی به من زُل میزنیو
قلبمو از جا میکنیو دیوونه ی تو میشم
میدونی داری دل میبریو از خود من دیوونه تریو
ترسم اینه یروزی بریو دیگه نباشی پیشم

♫♫♫

تو چشمات یه حسیه که انگار
دلم میلرزه با دیدن تو صدبار
دیوونه ی نگات میشم با دیدنت هربار
مردم آزار قلب منه دیوونه
زیر پاهاته باز پای تو میمونه
تو اشاره کن زندگیمو پات میریزم
بودنت برای من عزیزه عزیزم

خوب میدونی عشق منیو وقتی به من رول میزنیو
قلبمو از جا میکنیو دیوونه ی تو میشم
میدونی داری دل میبریو از خود من دیوونه تریو
ترسم اینه یروزی بریو دیگه نباشی پیشم


   آهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
   حجم 128 حجم آهنگ : 3 مگابایت

   توضیح خوشحال ميشم نظر بدی دوست عزيزم !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از وب سایت ما راضی هستید
    به نظر شما چه موضوعاتی بیشتر باید در سایت مطرح شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,360
  • بازدید ماه : 2,360
  • بازدید سال : 45,910
  • بازدید کلی : 646,075
  • کدهای اختصاصی