loading...
جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم وآهنگ جدید|
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 158 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای تماشات میکنم با صدای حجت درولی با لینک مستقیم

ترانه:حجت درولی – آهنگ وتنظیم:علی بیات – میکس و مسترینگ:نیما کیانی
طراح عکس:رضا یزداندوست – با تشکر از ناصر بهداروند

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین و بهمراه متن ترانه |

Hojat%20Dorvali%20 %20Tamashat%20Mikonam دانلود آهنگ جدید حجت درولی به نام تماشات میکنم

 

متن ترانه تماشات میکنم:
تماشات میکنم بازم تورو زیر بارون
با چتری که یکی جای من زیر اونه
چقد ماهی گلم امشب بازم زیر بارون
میدونم خنده هات از این به بعد مال اونه
تماشات میکنم بازم با چشمای خیسم
وجودم رو گرفته نا امیدی دلشوره
یه حالی دارم امشب بازم زیر بارون
که اشکامم نمیتونه بارون بشوره
***
فدای خنده هات شم که ازم خیری ندیدی
مهم این بود که از بود و نبودم دور باشی
تماشایی نداره خیلی از کارای دنیا
یه جاهایی رو مجبور میشی تنها کور باشی
من اینجا سردمه تو داری دستاشو میگیری
چقد شکل منه وقتی برات بی تاب میشه
هنوزم واسه ی اینکه یه وقتی خواب نمونی
چشام صبح که میشه واسه ی تو بیدار میشه
***
تماشات میکنم بازم تو رو زیر بارون
شدم حسی که تو سرما و تو دستای باده
چقد اینجا خوشی ها واسه ی من بی دوومه
چقد قول و قرارای جهان بی اعتباره
تماشات میکنم بازم با چشمای خیسم
از اون لحظه که رفتی بیشتر از صد بار مردم
تموم غصم از اینه که زهر تلخ عشقو

از اون که ادعا میکرد دوسم داره خوردم

   آهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت Mp3-320
   آهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
   توضیح خوشحال ميشم نظر بدی دوست عزيزم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از وب سایت ما راضی هستید
    به نظر شما چه موضوعاتی بیشتر باید در سایت مطرح شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,124
  • بازدید ماه : 2,124
  • بازدید سال : 45,674
  • بازدید کلی : 645,839
  • کدهای اختصاصی